Till Helens under´s startsida...

Påsken

Publicerad 2016-04-07 14:12:00 i Helens under,

 
 
Påsken är förbi, tillbringade påsken hemma i Umeå detta år, det blev bara fjällen för min äldsta son. Men det var ju härligt fina dagar med sol här i Umeå, nog för att jag tillbringade mesta tiden med jobb så hann jag med lite mys med familjen också. Påskafton middag hos mina föräldrar, jag bidrog med en härlig räktårta med löjrom och lite sötsaker efter maten. Fönstren på jobbet var påskpyntade också! Lilla fönstret med Abecita Lilla undret, Avet trosor, Björn Borg trosor i ägget, tvål, handkräm samt läckert bh set från Freya i rosa! Stora skyltfönstret med Damella badkläder samt Cotonel konfektion.
Helen
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela