Till Helens under´s startsida...

Nyår

Publicerad 2015-01-15 11:54:07 i Helens under,

 
 Lite bilder från mitt nyår, vi firade med goda vänner, 3 familjer,  och hjälptes åt med maten. Jag fixade förrätten, en soppa på gröna ärtor, champagne mm samt lite snittar med löjrom och lax på. En trevlig kväll med många skratt och god mat. Leon hade kul med kompisar och kvällen gick fort som vanligt, visst blir alltid nyårskvällen lite stressig? det är så mycket man vill hinna med och så plötsligt är klockan slagen 12. Min nyblivna 14-åring firade nyår med sin pappa & Mia i New York, och Elias var så här stilig i kostym och allt. Nu är han hemma efter 2 veckor i USA, och jag är extra lycklig över att ha båda mina barn hemma igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela