Till Helens under´s startsida...

Yogan min räddning

Publicerad 2013-10-02 21:33:45 i Helens under,

Nu är det mycket, det kommer in massor av nya varor inför höst/vinter, strumpaktivitet i butiken, härligt drag i butiken och så allt inför nästa veckas event under Fashionweek. Idag har de sista modellerna varit och provat ut det vi ska visa nästa vecka på Tjejkvällen vi har tillsammans med Ecco skor. Provningarna har gått bra, underbart goa tjejer som ställer upp och går visning, allt blir så fint på dem och det kommer att bli en kväll full av överraskningar. Än finns det lite biljetter kvar och det är gratis att komma på vår tjejkväll, se visning, mingla, dricka och äta gott m.m , allt för att visa vår uppskattning och hylla alla kvinnor!
Stressa hem från jobb, läxläsning med äldsta sonen, lite datajobb, sen fick jag äntligen åka ut till Ön, till Estetic där underbara Annika håller i yogaklass för mindre grupp, ikväll var vi 3 st som körde ett pass av bästa Yogan. Annika utmanar alltid oss att testa nytt, lyssna på kroppen och våga utmana sig själv, det på bilden skulle vi testa idag, minns inte riktigt om det hette Duvans position eller nått ? Jag var inte riktigt på samma nivå som tjejen på bilden men jag försökte.. denna onsdagsyoga är mitt andningshål, man släpper alla tankar på jobb, stressen bara rinner av mig för en stund. Är så glad att äntligen hittat en träningsform som jag älskar. Så nu har jag andats och känner mig lycklig i hela kroppen och kan nu inta köket och baka nått kul till vår tjejkväll. Trevlig kväll mina vänner!
Love& Light ♥ Helen

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela