Till Helens under´s startsida...

Minikryssning

Publicerad 2013-10-12 20:00:00 i Helens under,

 
 
 
Imorgon, på söndag åker jag ner till Stockholm en snabbis för att åka med Swegmark på Lyckokryssning till Åbo, det kommer att vara modevisning med nyheter från Swegmark, massor av intressanta föredrag med bla Richard Wolf och Marie Göransson och bäst av allt jag får träffa mina kollegor från butiken Två Systrar i Västerås. Kommer säkert att bli riktigt kul och efter vår modevisning och Fashionweek förberedelser de senaste veckorna så behöver jag kanske åka bort och få lite annat att tänka på. Hoppas bara att höststormarna på havet håller sig borta, blir lätt sjösjuk...följ min resa på Instagram Helens under.
♥ Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela