Till Helens under´s startsida...

Handelsgalan Umeå

Publicerad 2013-11-29 16:59:32 i Helens under,

Helen Persson, Helens Under

Ja, i år hade personalen i smyg skickat in och nominerat mig till årets ledare. Jag blev såklart väldigt glad och smickrad, kul att få uppskattning för det man gör. Vi är ett så härligt gäng som jobbat ihop senaste åren, så vinner jag detta är det lika mycket min underbara personals pris. Galan går av stapel den 25/1 2014 och det kommer att vara en jury som utser vinnaren. De andra nominerade i samma klass är riktigt duktiga tjejer så jag kommer att vara nöjd hur det än går. Här är ett utdrag ur texten till nomineringen Årets ledare: Helen föregår med gott exempel då hon både jobbar hårdast av alla samtidigt som hon låter personalen växa och ta egna initiativ. Hon är lyhörd och låter alla komma till tals. Efter att ha drivit butiken som en kedjebutik i många år vågade hon ta steget att driva butiken i egen regi.

♥ Helen

Kommentarer

Postat av: Malin :-)

Publicerad 2013-12-01 12:37:08

Ja, så är det! Som kund sedan "lika många år" är det bara att instämma!

Varmt tack till Er alla för den alltid så fina och personliga servicen!

// Malin :-)

Svar: Tack Malin, för de fina orden!! kram
Helen Persson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela