Till Helens under´s startsida...

Nyhet - Calvin Klein PUSH POSITIVE

Publicerad 2012-09-11 16:56:00 i Nyinkommet i butik,

Nytt i butiken denna veckan är denna underbara behå från Calvin Klein i coverage level 2 (1-3). Med mycket push och dolda sömmar gör behån nästintill osynlig under plaggen. Tillgänglig i storlekarna 65B-D, 70A-D, 70A-D, 75A-D, 80A-D. Finns även matchande trosa i hipstermodell i storlekarna S-L.
 
Finns i fyra härliga färger: Cerise, svart, skogsgrön och leopardmönstrat
 
♥ Therez
 

Kommentarer

Postat av: Heléne

Publicerad 2012-09-15 10:31:02

Supersnyggt!

Svar: Vad kul att du tycker det, och den är så fin på och bekväm, ha en trevlig helg!
Helen Persson

Postat av: Emmy

Publicerad 2012-09-30 23:17:11

Finns det någon möjlighet för er att skicka produkter? Jag bor en bra bit ifrån Umeå och skulle verkligen vilja ha push positive i den skogsgröna färgen.. Tyvärr är den färgen riktigt svår att hitta i andra butiker. Jag vet vilken storlek jag behöver och betalar naturligtvis frakten.
Skulle verkligen uppskatta om det gick att lösa på något sätt!
Tack på förhand :)

Svar: Inga problem, vi kan skicka mot postförskott , skriv bara ner din storlek och adress så fixar jag det. Med vänliga hälsningar Helens under
Helen Persson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela