Till Helens under´s startsida...

Sista chansen!

Publicerad 2012-11-16 17:40:00 i Tävlingar,

 Idag är sista dagen att vara med i tävlingen där ni kan vinna en maxad goodiebag. Denna innehåller - doftljus från Munkholm, nagellack från Deborah Lippmann, noteblock från Calvin Klein, Bomullslinne från AVET, 2 par trosor från DIM, mönstrade strumpbyxor från OROBLU, bath & showergel och bodybutter från Crabree & Evelyn. För att delta i tävlingen ska du:
 
1. Gilla Helens under på Facebook ([länk]
2. Lämna en kommentar i detta inlägg med en kort motivering varför du ska vinna tillsammans vilken storlek du vill ha om du vinner (S, M, L eller XL)
 
Tävlingen pågår t.om nästa fredag den 16/11 och vinnaren presenteras senare i ett eget inlägg. Glöm inte att lämna din mailadress så vi kan kontakta dig om du vinner. Lycka till! ♥
 

Kommentarer

Postat av: Katja

Publicerad 2012-11-09 10:55:49

Att ta hand och kropp och själ får mig att må väl

Postat av: Mariann Lindgren

Publicerad 2012-11-09 10:56:34

skulle vara ett under att vinna detta och få bära kläder från Helens under ....under jeansen

Postat av: anette nordin

Publicerad 2012-11-09 10:56:59

Hej! Jag är med och tävlar,gillar o delar på fb och hoppas på tur. stl xl. Det skulle vara jätteroligt med något nytt till mig själv för en gångs skull... mvh anette [email protected]

Postat av: Helena Lundberg

Publicerad 2012-11-09 10:57:36

Åh, vad jag behöver lite godsaker. Arbetslös och fattig mormor behöver lite lyx att förgylla tillvaron med. Stl XL

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-11-09 10:59:03

1. Gillar redan på facebook Angelica Broman

2. När pengarna inte räcker till
att köpa allt man gärna vill
då kan man tävla och hoppas att vinna
denna bag för en medveten kvinna
den är elegant och läcker
och samtidigt mjuk och smäcker
den utstrålar både lyx och flärd
och det är ju varje kvinna värd

jag kommer lätt att va lyckligaste kvinnan
och "hetaste" bruden på mitt hemma SPA

Postat av: Emma Norberg

Publicerad 2012-11-09 10:59:40

Detta skulle vara den perfekta födelsedagspresenten då jag fyller år på tisdag. Skulle vara roligt att vinna denna otroligt fina goodiebagen :D

Jag skulle i så fall vilja ha i storlek S.

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-11-09 10:59:42

Oj, glömde säga strl S :D

Postat av: Emma Norberg

Publicerad 2012-11-09 11:00:41

Min mejladress är : [email protected]

Postat av: Titti skarp

Publicerad 2012-11-09 11:00:55

Hej
är gärna med och tävlar om denna underbara goodiebag
skulle vara en bra julklapp till mig själv då jag sällan köper nåt
gillat och delat på fb
hoppas så på turen
Titti skarp

Postat av: Paola

Publicerad 2012-11-09 11:00:57

Hela våren och sommaren gick,
inte en endaste blick jag fick.
Tror faktiskt att männen missade mej,
en grå och oansenlig tjej.
Trist och tråkig, utan klös.
Hur ska man hjälpa denna tös?
Kanske ett UNDER kan ske,
en önskefe komma med tröst?
Så kanske jag blir mer tilldragande denna höst.

Storlek L

Postat av: Elise

Publicerad 2012-11-09 11:01:05

Jag kämpar håååårt med vikten, har en hel människas övervikt men är på rätt väg nu! För första gången i mitt liv har jag gått på bland annat zumbapass, besöker gymmet regelbundet och kör endast pulverdiet för att jag ska nå mitt mål och få ett mer hälsosamt liv. Jag tycker jag är värd detta, lyx som inte är i form av mat. :)

Håller tummar och tår och gillar er givetvis på facebook redan sen innan!

Postat av: Eva Flood

Publicerad 2012-11-09 11:01:53

Gillar delar på FB,äntligen nått som passar en mogen dam, xl blir bra om jag vinner.

Postat av: Petra

Publicerad 2012-11-09 11:02:07

1. Gillar redan er :)
2. Som gravid och sjukskriven med anledning av detta skulle jag verkligen behöva muntras upp såväl på det yttre som inre, och med en goodiebag av detta slag är jag på god väg. Hemmastunden skulle bli extra njutbar och blocket för att formulera lite drömmar och mål skulle komma väl till pass med allt det andra ni generöst ger bort. (stl som torde passa en annars S blir en M i detta skede)

Håller tummarna - och önskar er en trevlig helg!

Postat av: Laila

Publicerad 2012-11-09 11:10:42

Heléns under nu hoppas jag på ett Under!
Helgen är snart här och jag hoppas på att blir kär!
Med hjälp av detta kitt, så tror jag på en hitt!

Stl M

Postat av: Camilla Bergström

Publicerad 2012-11-09 11:13:28

Vem vill inte vinna denna lyxiga present utan att behöva göra något direkt :D gillar skarpt och delar när jag kommer hem.
Kram Milla

Postat av: Malin

Publicerad 2012-11-09 11:16:25

Jag hoppas vinna för att få lite höstmys, krypa upp i soffan nyduschad med nytt showergel och body butter, nya underkläder, måla tånaglarna med nytt lack med ett doftljus vid min sida! Lyx! Om jag vinner lönskar jag mig stl M!

Postat av: Anna Jonsson

Publicerad 2012-11-09 11:18:51

Det här var verkligen ett härligt kit, att vinna det skulle vara en riktig hit! Jag är nämligen i behov av nya underkläder, längtar efter att få tända ett stämningsfullt doftljus i detta tråkiga väder! Ta mig en härlig dusch, smörja in kroppen, måla naglarna och bara pyssla om mej, i en liten notebook skriva en & annan liten hemlig grej... ;-)
Gillar sidan och önskar stl XL.

Postat av: Theresa Mörk

Publicerad 2012-11-09 11:21:21

Åh, det där är jag värd :)

Postat av: LICA.NU

Publicerad 2012-11-09 11:22:53

Åh vilken underbar tävling!

Jag är jättegärna med och tävlar, har gillat på FACEBOOK (Angelica Månsson) och skulle vilja vinna i storlek S.

Anledningen är för att detta verkligen var en toppen goodiebag och att man skulle vilja unna sig lite lyx i vardagen. Har precis gått ur skolan och försöker få ihop timmarna som timmis för att klara vardagen. Då är det svårt att unna sig något mer.

Postat av: Heléne

Publicerad 2012-11-09 11:34:57

Jag gillar er på facebook redan.

Vem vill inte vinna en goodiebag med så underbara saker. Just känslan av lyx, med produkter från en superfin butik med underbar personal och service!

Postat av: Tony Filili

Publicerad 2012-11-09 11:41:23

Weeeeeeeeeeee gillar och delar så fler kan vara med och tävla ;-)

Postat av: Märtha Larsson

Publicerad 2012-11-09 11:43:03

Skulle vara fantastiskt att få vinna den här goodiebagen för att pigga upp lite i den hösttrista vardagen!
Har man inte råd att unna sig en spadag, vore det ju fantastiskt om spamyset kom hem till mig! :)
Hoppas på tur! :)
Strl: M

Postat av: Sofie Altuntas Lindholm

Publicerad 2012-11-09 12:08:00

När lönen inte räcker till för lite lyxig shopping,
ja, dà kan man tävla och ha en förhoppning,
för visst skulle det göra gott en regnig höstdag,
att fà snygga till och fräscha upp sina kvinnliga drag,
denna underbara goodiebag vore perfekt,
nu kan jag naturligt täcka vartenda defekt,
tillsammans med en snygg outfit skulle jag rocka fett,
och jag skulle känna mig som kvinna vacker och komplett,
gillar Helens Under pà Facebook,
och hoppas nu att ni vill ge mig en fräsch höstlook

FB namn - Sofie Altuntas Lindholm

Kram

Postat av: Carina Carlson

Publicerad 2012-11-09 12:42:38

Önskar små under :) att förgylla en grå vardag.
Medlem och gillare

Postat av: Carina Carlson

Publicerad 2012-11-09 12:42:39

Önskar små under :) att förgylla en grå vardag.
Medlem och gillare

Postat av: Nina

Publicerad 2012-11-09 12:43:48

Orkar ej skalda och rimma,
mitt huvud är som en dimma...

Gillar er på facebook såklart!
Och storlek M vore smart

Postat av: Eva

Publicerad 2012-11-09 13:05:22

då jag inte haft råd å skaffa något alls till mej själv det sista fyra åren så skulle tillvaron verkligen förgyllas av denna goodiebag.

Postat av: Katarina

Publicerad 2012-11-09 13:16:26

Detta vore helt underbart att vinna, då skulle jag bli en mycket lycklig kvinna.

Strl S

Postat av: Jenny Lundström

Publicerad 2012-11-09 13:53:54

Hej bästa butik i stan och dess underbara personal:)

Gillar er sida redan på fb.
Detta skulle väl vara varje kvinnas dröm att kunna få unna sig.
Skulle sitta perfekt att vinna en sådan här trevlig överraskning då den bara värmer här i vinterkylan av att se på.
Skulle jag bli den lyckliga vinnaren så storlek XS-S.
Mailadress [email protected]

Hoppas, hoppas:)!
/Jenny

Postat av: Nina

Publicerad 2012-11-09 15:05:13

Orkar ej skalda och rimma,
mitt huvud är som en dimma...

Gillar er på facebook såklart!
Och storlek M vore smart

Postat av: Marie

Publicerad 2012-11-09 15:16:08

Gillar redan den bästa underkläders butiken i stan, Helens under!
Ingen är som ni!
Lyx å spa det är underbart:)

Kram Marie ps strl M om lyckan blir min ds

Postat av: Matilda Turborn

Publicerad 2012-11-09 15:27:17

Jag skulle helt enkelt vilja lyxa till min vardag litegrann nu i kylan och detta är ju perfekt då! Är dessutom i behov av nya underkläder och nu när plånkan är tunn så hade ju detta suttit finfint. Hoppas lyckan är på min sida nu bara!

Puss och kram Matilda (storlek S)

Postat av: emma

Publicerad 2012-11-09 16:04:59

Jag är snart klar med skolan och letar efter nästa äventyr men fram tills det händer skulle det vara skönt att få ta det lite lugnt och få lyxa till det i den kaotiska vardagen :-)

Postat av: Ida Norman

Publicerad 2012-11-09 16:05:37

Jag vill vinna för att jag har alltid önska mig en lyxig goodiebag, så nu har jag chansen. Äntligen kan man få sig själv lite på glansen! Jag önska strl S.

Postat av: Carina Gerdin

Publicerad 2012-11-09 16:34:07

Jag är med :) Gillar & delar på min fb.sida.
En Goodiebag fylld med underbara saker vill jag sjärlvklart vinna, nya vackra underkläder, härliga dofter, mannen kommer bli som tokig i mig :)
Stl.L.

Postat av: Renate Wretefelt

Publicerad 2012-11-09 18:08:39

Hej, jag är med och tävlar, gillar och delar på min FB-sida!

En lyxig goodiebag vill jag vinna och pigga upp mig med. Maken finns inte längre lämnade mig för drygt 4 månader sen och där han finns i en annan dimension har inte jag tillträde till. Kanske han kan se mig med vackra kläder och härliga dofter att förnimma om jag vinner alltså.

Postat av: Nathalié - Äntligen gravid <3 BF 27/3-13

Publicerad 2012-11-09 18:28:10

Åh jag är med :)

1. Gillat på fb, nathalié teodorson.

2. Storlek Large. Hm, jag är väldigt dålig på att unna mig själv något. Oftast så blir det att köpa till sambon eller till kommande bebisen. Vore roligt att bli lite bortskämd och känna sig speciell :)

Postat av: Elisa H

Publicerad 2012-11-09 19:29:26

1. Gillar på FB Elisa Huolman

2. När mörkret gör sin entre på hösten, så är det som man växlar ned och går på lägsta växeln, orken tryter och det känns som man vill sova bort de mörka månaderna!

Ett litet överraskande paket vore en liten glädjeinjektion då kan jag lova...!

Postat av: Elisa H

Publicerad 2012-11-09 19:30:01

Hoppsan, glömde min storlek som är small :)

Postat av: Åsa Ullström

Publicerad 2012-11-09 21:38:22

Önskar strl L

Blixtar och dunder ge mig magiskt Under :-) Gillar och delar på facebook :-)

Postat av: Annika Nilsson

Publicerad 2012-11-09 22:39:42

Åh, vill vara med!

Jag vill se ut som en stjärna!

Stl M

Postat av: Kickan Juliusson

Publicerad 2012-11-09 23:24:09

Gillar redan helens under.

önskar xl då man är 2barnsmamma så går man alltid i sista hand efter barnen så skulle vara underbart att få lite egen lyx

Postat av: Kicki Kronborg

Publicerad 2012-11-10 12:32:43

Ett underbart kit för denna njutningslystna kvinna
Jag hoppas så hett att detta få lov att vinna
Jag drar storlek Large, då jag är ganska lång
Oh, hoppas att det blir jag som brister ut i sång

Hälsningar
kicki kronborg

Postat av: Helen

Publicerad 2012-11-12 22:07:01

Hej!

Gillar på Facebook !

Som student önskar man att man hade råd med så fina och lyxiga saker. Men nu får man kanske en liten chans att vinna :)

Gärna i storleken L :)
Ha det bra, Med vänlig hälsning, Helen

Postat av: Jenny Alexandersson

Publicerad 2012-11-12 22:24:46

Jag vill vinna denna goodiebag för att skämma bort mig själv lite. Tänker alltid på alla andra & glömmer ibland bort mig själv, skulle vara så underbart att vinna något till sig själv. Hoppas!
Gillar på fb. (Jenny Alexandersson).

mail: [email protected]

Postat av: Jenny Alexandersson

Publicerad 2012-11-12 22:25:17

Glömde storleken! - Medium.

Postat av: Anne-Marie

Publicerad 2012-11-13 11:14:41

Hej.
Gillar på facebook: Anne-Marie Strand.

Jag har aldrig vunnit något sånthär någon gång. Testar lyckan här och håller tummarna. Storlek L
Tack på förhand
/Anne-Marie

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-11-14 20:14:30

Som fattig student har man inte råd att köpa dessa fina saker själv, så vore underbart att få vinna den här goodiebagen och få ta hand om sig själv lite extra och känna sig extra fin, mitt i höst och plugg-depressionen.

Postat av: Kerstin

Publicerad 2012-11-16 13:30:07

Hej och TACK för i måndags då vi var och fick en liten bh-skola hos dig!
Jag gärna vill vara med och tävla dels för att jag inte vann sist men också för att det skulle vara en sjuukt bra dag att vinna idag, då det är exakt ett år sedan jag lades in på sjukhus för första gången för att jag hade en hjärntumör. Hurra liksom!

Tack och hej! /K

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela