Till Helens under´s startsida...

Volare!

Publicerad 2013-06-13 14:00:00 i Helens under,

 
 
Tisdagkväll Italien, middag med hela gänget, Syversen och även 2 från fabriken och företaget CSP. Vi bjöds på en äkta italiensk middag som gärna håller på i många timmar och med många olika rätter. Jag älskar att äta annorlunda saker så detta var precis en meny i min smak, hoppades på Bläckfisk och ja- det blev lite bläckfisk, fick även bordsgrannens som inte var lika förtjust, hihi. Vi drack goda/milda viner från orten, vitt och rosé och hade trevligt vid bordet, en skön blandning av svenskt, norskt, danskt och italienskt. Det var sånghäften så nu har jag sjungit både på norska och italienska, när vi stående stämde in i Volare! drog Erik/Syversens VD fram peruker åt nästan alla, jag fick en storlockig grön sak på huvudet men den ska vi inte visa bild på.. mätta och belåtna vandrade vi tillbaks till hotellet vid midnatt för några timmars sömn innan bussen skulle hämta oss 06.30 mot Milano och flygplatsen igen. Kort och intensiv resa men med ett trevligt gäng och många trevliga kollegor.
♥ Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela