Till Helens under´s startsida...

Nyårsafton

Publicerad 2012-12-31 10:46:29 i Helens under,

 
Nyårsafton kommer att firas med goda vänner, ett gäng barn och vuxna. Nu är festkläderna framlagda och klara för strykning , ska ju försöka få på alla mina killar lite snyggare saker än sportkläder... Vi ska ha med oss förrätt och dryck till denna samt lite snacks. Jag kommer att göra lite olika kanapér till förrätt modell större, en med pepparrotskräm och laxros, en med hemmagjord Skagenröra och en med löjrom, creme fraiche och rödlök, hoppas det ska falla alla i smaken. Till detta skall de få dricka Cava, själv ska jag köra ikväll så lite alkoholfritt bubbel blir bra för mig.
♥ Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela