Till Helens under´s startsida...

Galakvällen

Publicerad 2014-01-30 15:50:29 i Helens under,

 
 
 Handelsgalan  Umeå gick av stapeln i lördags, vi gick hela gänget minus 1 som blev febrig och sjuk, så vi bjöd med Malin fd ägare till Carizma i Umeå i hennes ställe. Vår tidigare kollega Lena satt vi vårt bord med sin Ronny som bjöd frikostigt på vin. God mat, trevligt sällskap och underhållning bjöd kvällen på. Jag var nominerad till årets ledare men vann inte denna gång, men jag är helt nöjd med att mina tjejer nominerat mig och att de uppskattar mig som chef. Vi är ett otroligt härligt gäng på jobbet som stöttar, peppar och bryr oss om varandra. Det är en ära att få jobba med dessa kvinnor!!
Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela