Till Helens under´s startsida...

1 års jubileum

Publicerad 2013-09-12 09:00:00 i Helens under, Veckans tips,

 
Vi firar 1 år som Helens under och 16 år i underklädesbranschen! Kom och fira med oss, vi har gjort höstfint i butiken och erbjuder torsdag till lördag: Handla för 500 kr och få 100 kr i rabatt! Rabatten gäller ej på presentkort men allt annat. Tänk vad fort 1 år går när man har roligt och mina 16 år med egen butik har också sprungit iväg, mycket glädje ( även tårar) och jäkligt mycket hårt jobb. Detta år har vi också börjat blogga, vara aktiva på facebook, instagram och startat webshop. Vill sända ett extra tack till min personal och min familj som alltid ställer upp och stöttar mig i vardagen så jag kan lägga ner min själ i detta, och självklart ett stort tack till alla våra härliga kunder,  utan Er skulle vi inte finnas. Ser framemot ännu ett spännande år med Helens under!
♥ Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela