Till Helens under´s startsida...

Farsdag m.m

Publicerad 2013-11-10 09:41:27 i Helens under,


Söndag den 10 november, Farsdag idag och självklart skall min käre far firas av mig och hans barnbarn. Tack fina pappa som alltid finns där för mig och min familj, skulle aldrig kunnat driva eget företag med småbarn utan all hjälp genom åren med barnvakt och markservice. Här bild från sportlovet förra året uppe i brors fjällstuga, åka skoter med morfar till affären och köpa Plopp är alltid en bra idé tycker Leon.
 
Sen den 10/10 har även min bror namnsdag och födelsedag, och lillebror börjar inte vara så liten längre..
 

Grattis även till dig käre bror, det blir middag ikväll hos föräldrar så då får båda herrarna öppna sina paket och vi får umgås en stund, mysigt. Men nu först innebandyträning, fysik läxförhör och lite jobb i butiken.
Ha en trevlig söndag!
♥ Helen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela