Till Helens under´s startsida...

En galet kul dag!

Publicerad 2013-03-21 23:58:15 i Helens under,

Vi kände för att hitta på nått riktigt kul för att ytterligare sätta Helens under på kartan och fira att vi sålt underkläder i Umeå i 16 roliga år! 40 % rabatt på en valfri vara gjorde succé och kundern har strömmat till och provat samt handlat hela dagen. Härlig stämning i butiken, glada kunder, vi har skrattat, pratat underkläder, mätt storlekar och sprungit runt med bh/bikinis hela dagen. Tålmodiga och härliga kunder har tappert köat till provhytterna och fått fynda. Nu har jag just kommit hem efter att ha städat och hängt tillbaks alla provade saker på rätt plats , det blev enorma högar idag, som det skall vara när man har ett sånt bra erbjudande.
 
Misstänker att personalen nu sover sött med trötta fötter , vilket härligt gäng jag har förmånen att få jobba med! Tack tjejer för en fin insats idag. Vi klev över 3000 strecket i kundklubben idag , riktigt roligt. Nu säger jag godnatt och ska skynda mig i sängs, tidigt på jobb imorgon, ser att det tickar in ordrar på webshopen som skall packas och skickas imorgon. För kom ihåg webshopen har öppet dygnet runt och där kan du hitta saker som inte alltid syns i butiken, och bor du i Umeå kan du hämta i butik och slipper fraktavgift.
♥ Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela