Till Helens under´s startsida...

Calida Oh, la, la!

Publicerad 2013-03-05 21:04:10 i Helens under, Nyinkommet i butik,

Åh, vad man blir glad när man får plocka upp vårnytt i härliga färger! Denna fina top från Calida är ju perfekt att mysa hemma i men också lika snygg på jobbet till en byxa. Lite skönt oversize.
 
Känner mig lugn och avslappnad ikväll trots tusen järn i elden sista tiden och många sena nätter vid datorn. Varför då detta lugn? Jo, ikväll började jag en ny Yoga kurs på mysiga Maya Yoga studio med underbara Annika Bakshi som ledare, har andats ut all stress och fokuserat på mitt hjärta. Imorgon några dagars  ledigt med barnen i min brors fjällstuga. Plockar upp min äldre son på vägen, han har varit med sin far och åkt skidor i Hemavan. Så imorgon vid 13 tiden har jag båda mina goa killar hos mig igen och jag har lovat inte tänka på jobb och inte pappersjobba som min 6 -åring kallar det. Men datorn ska med så lite jobb i smyg blir det nog, det är svårt som egen företagare att släppa jobb helt. Nej, nu blir det några intensiva timmar till med jobb innan semestern, vi har fått in så mycket fint bad som ska kodas in i kassan så tjejerna kan börja sälja det imorgon. Kommer bilder på detta bad inom kort, men jag kan lova att det är fantastiskt fint.
♥ Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela