Till Helens under´s startsida...

Packning

Publicerad 2013-06-02 12:00:00 i Helens under,

Alla som känner mig och nån gång har rest med mig, vet att jag har svårt att packa lite och lätt. Det blir alltid för mycket och gärna många skor. Min utmaning för Italienresan är alltså att packa lite och bara packa så jag har ett handbagage, jag skall ju bara vara borta 3 dar( 2 i flygplan och 1 dag i Italien) så hur svårt kan det vara?
Tänkte resa i ett par sköna sidenbyxor som sitter så där skönt ledigt, mjuka toppar , favorit sjalen att lägga över axlarna när det blir lite kyligt på planet, och mina älskade ballerinas från Tory Burch samt favorit sneakers att byta till när fötterna känns trötta.
En snygg stödstrumpa under flygresan är given, väljer en från Oroblu i solbrunt och sen packar jag ner lite Oroblu Suntime strumpbyxor, perfekt för mig som har svårt att bli brun, man får ett naturligt skimmer på benet av denna. Har även med ett paket Hollywood Fahiontape om jag vill tejpa till nått plagg/ringning. En hög underkjol från Maidenform samt lilla guldkoftan får hänga med. Avet linnen i svart och Spanx linne svart är med som bas samt favorit trosorna från Avet med spetskant.
 
Efter fabriksbesök har vi lite fritid som jag tänker spendera på hotellets poolområde, så bikinin från Sunseeker och strandklänning följer med samt Paula baddräkten Swordfish om det blir ett dopp i nån av poolerna. Ser framemot en stunds vila under ett parasoll med en god bok.. kan behövas lite vila eftersom det skall bli mycket flygande och ganska intensiva dagar.
Tisdag kväll blir det middag med hela gänget, det är butiker från Göteborg, Falkenberg, Norge och Danmark med på resan, packar ner en vacker sommarklänning , Avet linnet i ivory, Spanx underkjolen och guldiga ballerinas.
Så packat och klart, jag tror jag lyckats och det blev bara 7 kg, sen ska ju smink och dylikt ner så det lär säkert landa på lite mer. Tar med den sköna DKNY långklänningen för resan hemåt, mjuk och skön, perfekt när man ska sitta i plan hela dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela