Till Helens under´s startsida...

Holiday

Publicerad 2013-07-19 10:00:00 i Helens under,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Semestertider, därför lite lugnare på bloggen, lite dålig uppkoppling där jag befinner mig, ändå är det bara 20 min från stan. Försöker också koppla bort jobb, datafix och att ständigt vara uppkopplad, för att istället ha tid för mina kära barn och sambon. Det är fotbollsskolor, små utflykter tex till Ulvön som ni ser på bilden med de fina båtarna. Tennis, lite fiske från bryggan vid stugan och förhoppningsvis ska solen titta fram lite oftare och ge oss mer värme så att de fina Paula baddräkterna får åka fram. Nu har sambon börjat jobba så jag tar barnen och tänker tillbringa min semester i stugan, den lilla, ack så enkla stugan, men ändå mitt paradis på jorden. Sen att barnen har så kul där med kompisar runt knutarna gör ett mammahjärta extra glatt. TREVLIG SOMMAR PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela