Till Helens under´s startsida...

Mitt andra under

Publicerad 2013-02-22 11:01:44 i Helens under,

Jag brukar säga att jag har 3 under, mina barn och sen Helens under. Idag fyller mitt andra barn år, Leon blir 6 år, kl 10.33 för 6 år sen kom han och det gick så fort att jag knappt förstod vad som hänt. Med det var tur han var duktig och snabb för med dubbelsidig lunginflammation vill man inte ha en lång och segdragen förlossning.
 
Igår kväll ville Leon ta fram albumet jag gjort åt honom och läsa hur det gick till när han kom till världen. Han tycker det är spännande att tänka på att han faktiskt har varit inne i mammas mage, ja.. tänk vad tiden går fort och idag fyller han 6 år. Förskolan är idag stängd så han har båda föräldrarna hemma och vi tänkte fira mest hela dagen, just nu är han och åker skidor och sen ska det bli bowling. Men mamma du ska vara hemma och baka tyckte han och det gör jag mycket hellre än bowling. Lite jobb ska jag passa på att utföra också nu när huset är tomt, måste in med beställning på Calida natt för nästa jul och så tänkte jag få iväg ett till blogginlägg så ni får se vilka fina nyheter från Happy Socks som kom igår. Snart kommer storebror hem från skolan och då ska vi passa på att pussa lite mer på vår 6-åring. GRATTIS LEON!
♥ Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela