Till Helens under´s startsida...

Fashion week

Publicerad 2013-08-20 17:51:04 i Helens under,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Man hade kunnat tro jag skulle vara borta 2 veckor minst , när man såg min packning, men denna gång var jag klok och tog med en tom väska för på hemresan brukar det behövas för alla kataloger och prover man får på mässan. Intensiva dagar blev det förra veckan i Stockholm på mässan, vi var 3 dar och det var lite för lite. Så fantastiskt kul att träffa systrarna från butik Två Systrar i Västerås ( vi har varit kollegor i 16 år). De hade fixat alla bokningar så vi gick tillsammans till de olika leverantörerna, bra att ha nån att dribbla ideér med. Vi började måndagen hos Abecita, sen blev det Bra Scandinavia där Stefan agerade korvgubbe, korv och champagne en riktigt trevlig kombo. Sen avslutades dagen med härliga Berit på Keller Fashion som även bjöd på middag ute på Kungsholmen. Sen stup i sängs på Berns, passande tavla på mitt hotellrum - fashionshow!
♥ Helen

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela