Till Helens under´s startsida...

Lite om Helen

Publicerad 2012-11-14 16:25:24 i Helens under,

 
Tänkte Ni skulle få lära känna mig lite bättre, tjejen bakom Helens under.
* nyss fyllda 40
* 2 barn, Elias 11 och Leon 5 år
* sambo med Magnus
* bor i litet radhus
* egen företagare sen 24 års ålder
* 15 år franchisetagare åt Twilfit
* 6 sept  2012 öppnat Helens under
* brinner för mitt yrke, underkläder är min passion
* glad, stresstålig, positiv, effektiv, tusen järn i elden tjej
* älskar havets brus i Sörmjöle samt lugnet i fjällvärlden
* bakar och läser gärna när jag ska koppla av
* favoritmat - lamm
Bilden är tagen när jag firade min födelsedag i Stockholm med god vän, vi bara myste runt på stan och åt gott sen blev jag firad av mina underbara arbetskompisar i lördags efter stängning.. prinsessa för en kväll var deras tanke så här kommer några bildbevis på detta, tack tjejer för fantastisk kul kväll, trots kronan...
♥ Helen
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-11-15 09:55:38

Trevligt att lära känna dig lite. :-)
Du verkar vara en riktigt härlig kvinna och väldigt kunnig inom det du sysslar med, sådana människor inspireras jag av!

Svar: KUL, att höra !!
Helen Persson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela