Till Helens under´s startsida...

More Calida

Publicerad 2012-12-23 09:30:00 i Dagens personal, Helens under,

Dan före dan, är du klar med alla julklappsinköp? idag håller vi öppet mellan 10-16 så att alla som har klappar kvar att fixa är välkomna. Tänk ett litet rött paket , vad spännande , vad kan det innehålla? Hoppas mina underbara arbetskollegor blir nöjda med julklapparna från mig. Mina tjejer är guldvärda och det vill jag gärna visa med en fin julgåva som visar hur mycket de betyder för mig. Tack, Lena, Roos-Marie, Therez och Lina för Er fina insats under detta år och tack för att ni följer mig och leder Helens under in i framtiden, ni är Helens angels.. bara vingarna som saknas.
♥ Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela